Pojazdy PUKY przekonują ze względu na jakość wykonania, która oparta jest na 65-letnim doświadczeniu w projektowaniu, budowie i produkcji pojazdów dla dzieci. Pojazdy są regularnie testowane we własnym biurze monitoringu, podlegając badaniom laboratoryjnym. Testowane są również w niezależnych laboratoriach testowych (np. TUEV) w zgodzie z obecnie obowiązującymi normami a także powyżej tych standardów.
Dzięki swemu doświadczeniu, PUKY udziela 5-letniej gwarancji na ramy, widelce i kierownice w pojazdach zakupionych od dnia 1 Września 2016.
Gwarancja jest powiązana z produktem i jest zbywalna. To znaczy w przypadku usterek produkcyjnych lub wad materiału, gwarancja przechodzi także na kolejnych właścicieli pojazdu PUKY.
W celu aktywowania gwarancji po raz pierwszy, należy zarejestrować się w ciągu 4 tygodni od daty zakupu.
Rejestracja na stronie www.puky.de
Aktualne warunki na stronie producenta Puky.pl
FAQ
Od kiedy zaczyna biec 5-letni okres gwarancji?
Gwarancja zaczyna się od dnia zakupu (podstawą jest paragon).
Jak aktywować gwarancję?
To bardzo proste: aktywój swój pojazd poniżej naciskacjąc na przycisk "rejestracja gwarancji". Krótko po rejestracji otrzymasz numer gwarancyjny na twoją skrzynkę e-mail. Prosimy zapisz ten numer na paragonie dla ewentualnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Czy gwarancja wygaśnie gdy rowerek będzie sprzedany?
Nie, gwarancja obejmuje produkt - i nie jest związana tylko z pierwszym Klientem. Po aktywacji gwarancji, która musi nastąpić w ciągu pierwszych 4 tygodni od daty zakupu, kupujący otrzyma numer gwarancji na skrzynkę e-mail. Ten numer gwarancji - wraz z dowodem sprzedaży - może przejść na następnego użytkownika. W celu utrzymania gwarancji następny nabywca musi przerejestrować gwarancję na siebie.
Jakie części obejmuje gwarancja?
Gwarancja odnosi się do napraw lub zastąpienia wadliwej ramy, widelca lub kierownicy. Gwarancja nie obejmuje kosztów robocizny oraz wymiany elementów mocujących.
Jakie uszkodzenia nie są objęte gwarancją?
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, wynikających z normalnego użytkowania, wad, niesprawności lub awarii, które nastąpiły w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku dbałości, niewłaściwego montażu, niewłaściwej obsługi lubstosowania nieoryginlanych części lub części OEM.
* na ramy, widelce i kierownice