W czasie pandemii staramy się nadal dotrzymać standardów dostawy na następny dzień roboczy od złożenia zamówienia. Prosimy jednak o wyrozumiałość, środki bezpieczeństwa które zostały wprowadzone w firmie, trudny czas dla kurierów dostarczających paczki może spowodować opóźnienia w dostawie.
Informujemy na bieżąco o etapach w przygotowaniu zamówienia, informacje są wysyłane na adres email podany podczas składania zamówienia.
Oto wiadomości email jakie otrzymacie:
- potwierdzenie przyjęcia zamówienia + informacja o płatności jeśli wybrana jest szybka płatność PayU lub PayNow
- zamówienie gotowe do wysyłki - informacja o tym, że zamówienie jest skompletowane, spakowane i ma nadany numer listu przewozowego.
- zamówienie wysłane - informacja o wysłaniu zamówienia potwierdzona przez firmę kurierską (niezależnie od tego maila, firma kurierska wysyła swoją informację)
- ... i to już koniec - zamówienie dociera do odbiorcy :-)
- zamówienie zamknięte (dostarczone) - gdy odbierzesz produkt (brak powiadomienia email)