5-cio letnia gwarancja PUKY

Pojazdy PUKY przekonują ze względu na jakość wykonania, która oparta jest na 65-letnim doświadczeniu w projektowaniu, budowie i produkcji pojazdów dla dzieci. Pojazdy są regularnie testowane we własnym biurze monitoringu, podlegając badaniom laboratoryjnym. Testowane są również w niezależnych laboratoriach testowych (np. TUEV) w zgodzie z obecnie obowiązującymi normami a także powyżej tych standardów.

Dzięki swemu doświadczeniu, PUKY udziela 5-letniej gwarancji na ramy, widelce i kierownice w pojazdach zakupionych od dnia 1 Września 2016.

Gwarancja jest powiązana z produktem i jest zbywalna. To znaczy w przypadku usterek produkcyjnych lub wad materiału, gwarancja przechodzi także na kolejnych właścicieli pojazdu PUKY.

W celu aktywowania gwarancji po raz pierwszy, należy zarejestrować się w ciągu 4 tygodni od daty zakupu.

Rejestracja na stronie www.puky.pl/pl/garantie

Warunki gwarancji

Udzielamy 5-cio letniej gwarancji producenta dla klientów indywidualnych od daty zakupu na uszkodzenie lub deformację ramy, kierownicy oraz widelca pojazdu PUKY, spowodowanych wadami produkcyjnymi lub wadami materiału. Gwarancja nie obejmuje konsumentów komercyjnych, takich jak przedszkola, szkoły i ośrodki opieki dziennej.

Gwarancja jest ważna na całym świecie i dla wszystkich pojazdów PUKY.

Gwarancja obejmuje nieodpłatną dostawę odpowiedniej ramy, widelca lub kierownicy. Koszty montażu i demontażu tych części nie są objęte gwarancją. Uznanie gwarancji jest zależne jedynie od decyzji PUKY. PUKY zastrzega sobie prawo do wymiany części w kolorze odmiennym od reklamowanej kolorystyki. Powyższa reklamacja nie przedłuża gwarancji. PUKY jest właścicielem wymienionych części.

Gwarancja jest zbywalna i nie jest przywiązana do osobisty, ale jest związana z produktem. W celu uruchomienia gwarancji prywatny konsument zobowiązany jest do dokonania rejestracji produktu w ciągu 4 tygodni od daty zakupu (www.puky.pl). Po zarejestrowaniu, prywatny konsument otrzyma numer gwarancyjny na skrzynkę e-mail. W przypadku odsprzedaży pojazdu PUKY, nowy prywatny konsument musi zarejestrować się ponownie, podając oryginalny numer gwarancyjny i oryginalny paragon na www.puky.pl w celu utrzymania aktywności gwarancji na pozostały okres.

W okresie gwarancyjnym, prywatny konsument może dochodzić swego roszczenia przedstawiając numer gwarancyjny, jak również kopię swojego dowodu zakupu do sprzedawcy PUKY (patrz dowód zakupu). W przypadku, gdy nie jest to możliwe dla prywatnych konsumentów (tj zmiana miejsca zamieszkania, zmiana profilu działalności sprzedawcy itd.) roszczenie może być przesłane bezpośrednio do PUKY. Koszty wysyłki wynikające z przekazania reklamowanego produktu PUKY ponosi konsument.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia. Ponadto gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, takich jak brak dbałości (brak pielęgnacji, konserwacji i utrzymania), upadek, przeciążenie, zmiany ramy, widelca lub przebudowa i rozbudowa dodatkowych komponentów. Gwarancja nie obejmuje bezpośrednich lub pośrednich szkód powstałych ze względu na uszkodzenia części objętych wydłużoną gwarancją.

Wszystkie prawa konsumenta pozostają niezmienione. Gwarancja jest udzielana dodatkowo do praw konsumenckich gwarantujących dostarczenie produktu wolnego od wad i w żadnym stopniu nie ogranicza praw ustawowych.

Źródło: www.puky.pl/pl/garantie

FAQ

Od kiedy zaczyna biec 5-letni okres gwarancji?
Gwarancja zaczyna się od dnia zakupu (podstawą jest paragon).

Jak aktywować gwarancję?
To bardzo proste: aktywój swój pojazd poniżej naciskacjąc na przycisk "rejestracja gwarancji". Krótko po rejestracji otrzymasz numer gwarancyjny na twoją skrzynkę e-mail. Prosimy zapisz ten numer na paragonie dla ewentualnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Czy gwarancja wygaśnie gdy rowerek będzie sprzedany?
Nie, gwarancja obejmuje produkt - i nie jest związana tylko z pierwszym Klientem. Po aktywacji gwarancji, która musi nastąpić w ciągu pierwszych 4 tygodni od daty zakupu, kupujący otrzyma numer gwarancji na skrzynkę e-mail. Ten numer gwarancji - wraz z dowodem sprzedaży - może przejść na następnego użytkownika. W celu utrzymania gwarancji następny nabywca musi przerejestrować gwarancję na siebie.

Jakie części obejmuje gwarancja?
Gwarancja odnosi się do napraw lub zastąpienia wadliwej ramy, widelca lub kierownicy. Gwarancja nie obejmuje kosztów robocizny oraz wymiany elementów mocujących.

Jakie uszkodzenia nie są objęte gwarancją?
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, wynikających z normalnego użytkowania, wad, niesprawności lub awarii, które nastąpiły w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku dbałości, niewłaściwego montażu, niewłaściwej obsługi lubstosowania nieoryginlanych części lub części OEM.

* na ramy, widelce i kierownice


Certyfikat Trusted Shop dla sklepu AktywnySmyk.pl

Szybka i darmowa* dostawa

Większość produktów sklep AktywnySmyk wysyła natychmiast a firma kurierska UPS dostarcza je na następny dzień roboczy :-)

Darmowa* dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zakupie rowerka Puky albo hulajnogi Micro, dotyczy również zamówień powyżej 499zł!

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 12 zł (paczka przedpłacona) lub 17 zł (paczka pobraniowa).

Więcej na „Dostawa” i „Realizacja zamówienia

Płatność

Za zakupy w sklepie AktywnySmyk możesz zapłacić tradycyjnym lub szybkim przelewem, kartą kredytową bądź na raty (obsługę i bezpieczeństwo zapewnia PayU). Możesz także zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki (pobranie).

Więcej na „Sposoby płatności

Sklep stacjonarny

Zapraszmy do sklepu AktywnySmyk na warszawskiej Ochocie przy ul. Białobrzeskiej 5 na zakupy, po odbiór zamówienia lub po poradę odnośnie doboru optymalnego sprzętu sportowego.

Sklep AktywnySmyk (mapka dojazdu, godziny otwarcia) »